Творча майстерня: створюємо себе заново -Тренінгова програма для підлітків
Тренінгова програма для підлітків «Творча майстерня: створюємо себе»
Програма
спрямована на розвиток особистості, усвідомлення своєї життєвої позиції,
набуття навичок ефективної комунікації та самовдосконалення, а також на
формування позитивного ставлення до себе та свого майбутнього.
Мета програми:
розвиток творчого потенціалу та комунікативних навичок, підвищення самооцінки
та впевненості в собі, зменшення рівню
стресу та тривоги, забезпечення емоційного розвантаження та релаксації через
творчість
Завдання програми:
1. Виражати свої емоції та почуття через
творчість.
2. Досліджувати свій внутрішній світ і
знаходити нові джерела натхнення.
3. Співпрацювати в команді та розвивати
навички взаємодії.
4. Створити власний унікальний проект.
5. Отримати задоволення від творчого
процесу.
Цільова аудиторія: підлітки 13-17 років
Кількість учасників – 6-8 осіб
Кількість занять: програма складається з 8 занять тривалістю 90 хв.
Всього 12 годин.
Заняття проводяться щотижня в зумі з підтримкою в закритому
чаті телеграм.
Обладнання:
гаджет для з’єднання, аккаунт в телеграм, пошта, блокнот або папір А4, художні
матеріали( кольорові олівці, фарби, крейда).
На заняттях будуть використані арт терапевтичні техніки та
методи КПТ.
Очікувані результати:
a) розвинути уміння в учасників долати
емоційне напруження;
b) покращити концентрацію та увагу;
c) розвинути комунікативні навички
d) підкріпити впевненість учасників у
своїх силах та можливостях.
e) сформувати адекватну самооцінку,
f)
збільшення
життєвої енергії та ентузіазму.
Структура
програми
Заняття 1: «Внутрішні
труднощі: що робити?»
Мета : Допомогти
учасникам краще зрозуміти свої емоції, потреби та страхи та показати, як через
творчість можна виражати свої почуття та думки.
Завдання : допомога кожному учаснику у
визначенні, які саме аспекти своєї особистості він хотів би дослідити на
тренінгу
Заняття 2: «Подорож у світ стресу:
карта виживання» (Механізми стресу: як він впливає на наше тіло і розум)
Мета: Ознайомити учасників
із поняттям «стрес», як він виникає та
впливає на організм та психіку людини.
Завдання: оволодіння
навичками адекватного реагування на стресові ситуації та пошуки виходу з них.
Заняття 3: «Емоції – це супер сила:
пізнаємо себе та свій внутрішній світ»
Мета : Навчити учасників ідентифікувати
свої емоції, розуміти їхні причини та наслідки.
Завдання : оволодіння стратегіями управління своїми емоціями, та
розвинути здатність розуміти почуття інших людей.
Заняття 4: «Емоції під мікроскопом:
розкриваємо таємниці страху і тривоги»
Мета: Допомогти підліткам зрозуміти
природу страху та тривоги, навчити їх розпізнавати ці емоції в собі та інших, а
також.
Завдання: опанування ефективних
стратегій подолання страху та тривоги
Заняття 5: «Я – найкраща версія себе: справляємось
з критикою»
Мета: Підвищити самооцінку учасників,
допомогти їм позбутися невпевненості та розвинути позитивне ставлення до себе.
Завдання: усвідомлення поширених причин
низької самооцінки та важливості визнання своїх досягнень і позитивних якостей.
Заняття 6 : «Ми разом: вчимося чути
один одного»
Мета: Розвинути навички ефективної
комунікації, навчити учасників вирішувати конфліктні ситуації мирним шляхом та
зміцнити взаємини в колективі.
Завдання: навчання навичка екологічної комунікації
( виражати свої почуття, не звинувачуючи іншу людину)
Заняття 7: «Моє внутрішнє "Я": подорож у світ
символів»
Мета: Допомогти учасникам краще пізнати
себе через створення символічного образу "Я". Розвинути творчі
здібності, самосвідомість та самооцінку.
Завдання: навчання процесам
самопізнання через творчість
Заняття 8: «Моя життєва палітра:
досліджуємо свій внутрішній світ»
Мета: Допомогти учасникам усвідомити
різні сфери свого життя, виявити баланс та дисбаланс.
Завдання : визначення основних сфер
життя (сім'я, друзі, навчання, здоров'я тощо) та оцінка рівня задоволеності
кожною сферою.
Завдання 9 (бонус): «Цікавинки майбутнього: формуємо свої
мрії»
Мета: Допомогти учасникам усвідомити
свої бажання, сформулювати цілі та розробити план дій для їх досягнення.
Завдання: усвідомлення того, що те, як
ми бачимо своє майбутнє, формує наше сьогодення
Коментарі
Дописати коментар