Кольрові стежки: разом долаємо стрес. Тренінгова програма для відновлення в умовах травмуючого стресу

 Програма спрямована на розвиток особистості, усвідомлення своєї життєвої позиції, набуття навичок ефективної комунікації та самовдосконалення, а також на формування позитивного ставлення до себе та свого майбутнього.

Мета програми: розвиток творчого потенціалу та комунікативних навичок, підвищення самооцінки та впевненості в собі,  зменшення рівню стресу та тривоги, забезпечення емоційного розвантаження та релаксації через творчість 

Завдання програми:

1.  Виражати свої емоції та почуття через творчість.

2.  Досліджувати свій внутрішній світ і знаходити нові джерела натхнення.

3.  Співпрацювати в команді та розвивати навички взаємодії.

Цільова аудиторія: підлітки 11-13 років

Кількість учасників – до 15 осіб

Кількість занять: програма складається з 8 занять тривалістю  45 хв.

Заняття проводяться щотижня в класі або онлайн з підтримкою в закритому чаті телеграм.

Обладнання: гаджет для з’єднання, аккаунт в телеграм, пошта, блокнот або папір А4, художні матеріали( кольорові олівці, фарби, крейда).

На заняттях будуть використані арт терапевтичні техніки та методи КПТ.

Очікувані результати

a)  розвинути уміння в учасників долати емоційне напруження;

b) покращити концентрацію та увагу;

c)  розвинути комунікативні навички

d) підкріпити впевненість учасників у своїх силах та можливостях.

e)  сформувати адекватну самооцінку,

f)    згуртованість дитячого колективу.

Структура програми

 Заняття 1: «Самоцінність та самооцінка»

Мета :  Створити простір для самопізнання, де кожен зможе краще зрозуміти свої емоції, потреби та бажання

Завдання : допомога кожному учаснику у визначенні, які саме аспекти своєї особистості він хотів би дослідити на тренінгу

Заняття 2: «Механізми стресу: як він впливає на наше тіло і розум»

Мета: Ознайомити учасників із  поняттям «стрес», як він виникає та впливає на організм та психіку людини.

Завдання: оволодіння навичками адекватного реагування на стресові ситуації та пошуки виходу з них.

Заняття 3: «Емоції – це супер сила : розкриваємо таємниці страху і тривоги»

Мета: Допомогти дітям зрозуміти природу страху та тривоги, навчити їх розпізнавати ці емоції в собі та інших, а також.

Завдання: опанування ефективних стратегій подолання страху та тривоги

Заняття 4: «Я – найкраща версія себе: справляємось з критикою»

Мета: Підвищити самооцінку учасників, допомогти їм позбутися невпевненості та розвинути позитивне ставлення до себе.

Завдання: усвідомлення поширених причин низької самооцінки та важливості визнання своїх досягнень і позитивних якостей.

Заняття 5 : «Ми разом: вчимося чути один одного»

Мета: Розвинути навички ефективної комунікації, навчити учасників вирішувати конфліктні ситуації мирним шляхом та зміцнити взаємини в колективі.

Завдання: навчання навичка екологічної комунікації ( виражати свої почуття, не звинувачуючи іншу людину)

Заняття 6:  «Моє внутрішнє Я та особисті границі»

Мета: Допомогти учасникам краще пізнати себе через створення символічного образу "Я та інші". Розвинути творчі здібності, самосвідомість та самооцінку.

Завдання: навчання процесам самопізнання через творчість

Заняття 7: «Моя життєва палітра: досліджуємо свій внутрішній світ»

Мета: Допомогти учасникам усвідомити різні сфери свого життя, виявити баланс та дисбаланс.

Завдання : визначення основних сфер життя (сім'я, друзі, навчання, здоров'я тощо) та оцінка рівня задоволеності кожною сферою.

Завдання 8: «Моє майбутнє»

Мета: Допомогти учасникам усвідомити свої бажання, сформулювати цілі та розробити план дій для їх досягнення.

Завдання: усвідомлення того, що те, як ми бачимо своє майбутнє, формує наше сьогодення

 


Коментарі